zaterdag 3 april 2010

snif, snif, 't is voorbij


De BBQ was mega lekker! Omdat Gillian pijn aan zijn arm had, moest ik zijn vlees snijden, dat was raar. Na de BBQ was het de grote tijd: de fuif. Op de fuif danste en slowde men er op los. Het was MEGA! De muziek draaide goed, ik wou dat er iedere week zo'n fuif was! (Chloë Termote)

Het eten was heel lekker (BBQ)! Wortels, komkommer, het was er allemaal. Nu de fuif. Er waren weinig jongens die mee deden, dat was wel niet echt leuk, tot … 's avonds, ze kwamen helemaal los. Het slowen was heel leuk, ik dacht dat de jongens niet zouden durven. (Muriel Guillaume)

Gisterenavond was het zeer leuk. Ik kon wel niet slowen maar toch heb ik het gedaan. Ik moest iemand zoeken die met mij wou slowen. Er waren gelukkig een paar meisjes die met mij wilden slowen. Ik slowde met 4 meisjes. Dat was alles. Oei, ik ben iets vergeten. Vandaag mochten we kiezen wat we gingen doen. Ik koos voor paard rijden, dat was niet gevaarlijk. Ik reed op Nemo, een fantastisch leuk paard. Ik vond het een superleuke week en ik ben blij op mezelf. (Naoufal)

Hallo iedereen. Hier in Sint- Jan is het zeer leuk. Op de fuif was er veel ambiance. Er hebben een paar koppels geslowd. De volgende dag is 5b baan pony rijden of vlotten maken. De vlotten makers mochten op mountainboards. Dat was leuk. We zijn nu aan het aftellen. Om drie uur zijn ze er. Daag! (Henri Hauspie)

De avond zijn we ingegaan met een fuif. Er was veel leute en reutemetuite. We hebben gedanst en veel gelachen. Toen zijn we gaan slapen na de fuif. Om 7.30 zijn we moeten opstaan. Toen mochten we kiezen wat we deden van sport. Ik koos voor paard rijden. We maakten een wandeling met het paard. Dat was het einde van de laatste dag.

Het is hier superleuk! Vandaag heb ik pony gereden. Ik mocht op Breezer. Ik was wel bang. Oh! En de fuif was superleuk! We hebben popcorn gegeten en limonade gedronken! Daag!! (Albrim Shala)

We hebben vandaag een fietstocht gemaakt. Annemie heeft ons heel veel over zwaluwen, reigers, uilen, ratten, muizen enz. gezegd. Ze heeft ons super veel geleerd. Het was super maar vanmiddag om 15.OO moeten we weg naar huis: echt jammer!!! Daaag! (Phoebe Vandenbuerie)

Vandaag gaan we naar huis om 15 uur. Het is wel jammer. Ik ben wel blij dat we zo een week mochten beleven. Het leukste was de fuif en het paard rijden. (Anita Njoki)

Deze editie zit er weer op. Het was weer een geslaagde plattelandsklas met enkele opmerkelijke ingrediënten:
• De lekkere chocolade eitjes van Délice (bedankt!)
• Al even lekkere popcorn van het oudercomité (smak, smak)
• De lekkere Chocotoffs, gesponsord door Broeder Raf (dank u wel)
• De verrassing van Lieselot (lekker, lekker!)
• De zeer stille Cédric op vrijdag
• Een fantastische ploeg personeel in Sint- Jan
• Een toffe bende vijfdeklassers!!!