dinsdag 28 maart 2017

2017 03 28 dinsdag namiddag sportactiviteiten kajak en ponyrijden L5A

Iets warmer om te kajakken voor L5A dank zij een stralende zon. De tweede groep mocht de paarden optuigen en in de manage hun vaardigheden demonsteren. Maar eerst goed luisteren naar Eline.

 
Charlotte: we hebben vandaag gefietst naar het fruitbedrijf en ik heb veel geleerd. We kregen allemaal een sapje en een drankje. In de namiddag heb ik paardgereden.
 

 
Mounia: hallo, vandaag hebben we pony gereden in de namiddag. En eerst was ik super bang maar toen ik met Macho, mijn paard, kennis had gemaakt, kon het beginnen. Ik vond het super leuk en we hebben veel oefeningen gedaan. Daarna hebben we een lekkere koude schotel gegeten.
 





 
 
Ranja: Hallo iedereen, vandaag zijn we gaan paardrijden. Ik reed op Apollo, het was heel leuk. Dan hebben we een lekkere koude schotel gegeten . Nu wachten we op de avondactiviteit.