dinsdag 28 maart 2017

2017 03 28 dinsdag voormiddag sportactiviteiten pony en kajak L5B

De klas L5B werd in twee groepen verdeeld. Pony met sportmonitrice Eline en Kajak met sportmonitor Steven.

Perrine: Het kajakken was heel leuk. Ik ben in het water gevallen en het was vies maar daarna heb ik een  warme douche genomen.

Mariama: Vandaag zijn wij gaan kajakken en dat was niet zo leuk want we waren nat het was koud. We speelden spelletjes met de kajak. Het was wel leuk toen we lekker mochten douchen, heerlijk !!!

Yana: In het begin was kajakken niet zo leuk maar het viel dan toch wel mee. Sommigen vielen in het water dat was best grappig. We hebben tot het einde van de kreek gevaren. Daarna mochten we douchen, dat was heerlijk.





Klaartje: We zijn gaan paardrijden en alle paarden waren lief. Er is niemand gevallen. Gelukkig! Ik zat op Palou. We hebben de paarden uit de weide gehaald en mijn paard was geschrokken en bijna gevallen. En Diaz zijn paard liep weg, maar kon gelukkig weer terug vastgegrepen worden.

Splendeur: Het was de eerste keer dat ik echt paardreed. Het was een beetje eng. Je kreeg eerst een naamkaartje van het paard waar je op moest rijden. Die van mij heette 'Nemo' en leek ook echt op het visje Nemo. Toen moesten we ze opzadelen, besturen en naar de wei brengen. Ik leerde mijn paard goed kennen. Ik had dan toch een leuke dag.