dinsdag 27 maart 2018

PLK 2018 dinsdag dagverslag


De eerste nacht sliep ik echt super goed! Voor ontbijt was er super lekker eten. Na het eten hebben we een zoektocht gedaan. Daarna zijn we gaan boogschieten. Dat was heel leuk. Dan was het middag. We kregen puree met tuinkers en vol au vent. Dan zijn we gaan vissen ook dat was super tof. Dan hebben we filmpjes bekeken van de kikker.
Victoria

We werden zalig wakker gemaakt met muziek en dan gingen we ons supersnel aankleden want de morgenactiviteit zou snel beginnen. We deden allemaal actiespelletjes. Zoals met een gps dingen zoeken. Super maar ik had het heel koud. Dan gingen we middageten en daarna kregen we een activiteit over water en alles wat er in en rond leeft. We mochten met onze laarzen in de vijver, dat was heel leuk.
Senna

Dinsdagochtend werden we wakker en gingen we ontbijten. Daarna zijn we gaan boogschieten. Ik vond het leuk omdat ik het nog nooit heb gedaan. Toen was het middag. Na het eten zijn we activiteiten gaan doen. Er was een leuke gids, die was super tof en ze gaf ons veel uitleg. We zijn dan gaan vissen en we hebben kleine visjes gevangen. Dan gingen we terug en hebben we koude schotel gegeten ’s avonds.
Nouhaila

Ik heb super goed kunnen slapen. Het eten was super lekker, boterhammen met choco. In de voormiddag vond ik de activiteiten minder leuk. Maar we hebben een zoektocht gedaan en dan met pijl en boog geschoten. Het middageten was vol au vent met puree, super lekker. In de namiddag hebben we vissen gevangen en ik heb er super veel gevangen. Er zijn ook veel kinderen in het water gevallen. En nu gaan we een lekkere koude schotel eten.
Estelle

In de morgen zijn we gaan mountainbiken. Het was supertof. Eerst zei de begeleider dat we een lange tocht gingen maken en dat was ook waar. Daarna was het een super cool parcour en dan ging ik supersnel. Dan nam ik een omweg.
Loucas

’s Ochtends hebben we lekker ontbeten en daarna gingen we op bezoek bij een boer die ons van alles leerde. Dan gingen we eten. We aten vol au vent met puree. Daarna ging ik paardrijden. Dat was leuk. 
Felilx

Ik heb gewoon net als Loucas en Gaetn gemountainbiked en we zijn ook nog naar een fruitbedrijf geweest.
Daan

’s Morgens kregen we een lekker ontbijt en daarna zijn we met de fiets naar een fruitkweker geweest. We kregen lekkere appelsap. ’s Middags hebben we vol au vent gegeten. Daarna hebben we gemountainbiked. In de vooravond heb ik dan dit stukje geschreven. Het was een leuke dag.
Gaetn

We hebben vol au vent gegeten en het was super lekker, ik heb wel twee borden gegeten. Daarna deden we een onderzoek, een wateronderzoek. Ik heb 5 visjes gevangen. We hadden een gids, die gaf veel uitleg over waterdieren. Daarna pauzeerden we en konden we douchen en hebben we nog wat strips gelezen.
Marie

’s Morgens hebben ze ons wakker gemaakt met muziek. Ik wou eigenlijk niet opstaan maar ja…. We hebben een lekker ontbijt gegeten. Ik heb een boterham met confituur gegeten, dat was lekker njammmmm. Daarna was het tijd om ons om te kleden en zijn we vertrokken naar een fruitbedrijf. We hebben geleerd hoe je bomen snoeit en ook wat over appels. De meneer was super vriendelijk. Maar het was wel aan het regenen en dat was jammer. We hebben daear een zelfgemaakt appelsapje gekregen en een koekje. Toen moesten we vertrekken.
Groetjes Maud

Vandaag was het heel leuk. We hebben met een pijl en boog geschoten, dat vond ik het leukst. We hebben ook met een gps leren werken. Toch wou ik het liefst pony rijden maar dat is voor morgen of overmorgen. We hebben ook nog spelletjes gespeeld en wat het zal zijn voor eten weet ik nog niet. We hebben ook vissen gevangen en gekeken naar een film over een garnaal, een pad, een kikker en ook nog over een blauwe reiger. Het leukst van al vond ik met een pijl en boog schieten.
Groeten Chelsy